Posted by: Ostwald | 23 April, 2008

What now…?

Hm… so we got sure response from sis Lucky (baca: Saudari Bejo), for blazer, it cost 150rb(included FOB Destination) and 130rb(Jkt), then PAY IT immediately!!! (in fact i don’t pay it…yet, he3- wait next salary Jo!)

Then for our ID, (need reply from our bro n sis in PSDM), is it true that we must pay about IRD20rb for make new ID Card which can open the door? ’cause we need it for unlock the door, without it we like trapped inside this building… Please confirm, so we can know about it!

Thx for all!!!


Responses

  1. Cape deh.. gosip dari mane tuh…
    bayar dari hongkong???
    Barang.nya aja kagak ada..
    mo bayar buat apa?

    Kalo pake duit aje semuanye bisa beres..
    gw bayar deh 50 rebu buat bikin ID card gw yang bisa buka pintu..

    Hemat gw.. (ceiley.. hemat…)
    pikir gw..
    mungkin ada pelelangan kali ya bo buat lelang magnetik yang bisa buat buka pintu dari pegawai pegawai yang dah pensiun..

    Tapi kalo mengingat kakak kelas kita yang ke perwakilan ajah gak ngasih magnetik.nya buat kita..
    hmmm… gw mikir lagi..
    magnetik itu mau dipigura kali ya di perwakilan..
    ckckck…

    Lagian.. penting ga sih.. buka pintu..
    (lumayan si..)
    cuma kan masi bisa pinjem kan dari satu ruangan yang lain…

    Ntar deh gw tanyain ke yang bikin..
    paling paling gw digampar.


Leave a Reply

Fill in your details below or click an icon to log in:

WordPress.com Logo

You are commenting using your WordPress.com account. Log Out / Change )

Twitter picture

You are commenting using your Twitter account. Log Out / Change )

Facebook photo

You are commenting using your Facebook account. Log Out / Change )

Google+ photo

You are commenting using your Google+ account. Log Out / Change )

Connecting to %s

Categories

%d bloggers like this: